4 Eylül 2013 Çarşamba

OSSION + saç bakım yağı

Herkese merhaba !  :)
Öncelikle söylemeliyim ki bu postu yazıp yazmamak konusunda baya tereddüt ettim.Yazarsam yazdığıma değer mi yoksa kullandığım zamanki gibi zaman kaybımı olur diye :)Ama sonradan yazmaya karar verdim.Aranızda kullanan varsa bu yağ ile ilgili yorumlarınızı okumak isterim:)
     Ben bu yağı kullanıp bitirdim:) Bitirdikten sonra tam olarak yorumlamak  daha doğru olur dedim...
Gelelim vaad ettiklerine;
Saç tellerinin direncini arttırır.
Permalı,boyalı,röfleli saçları canlandırır
Saç derisindeki kuruluğu giderir
Saç tellerini güçlendirir
Kırılmaları önler 
Dökülme ve kepeklenmelere karşı etkilidir
Saça doğal parlaklık verir
Saçın uzama hızını arttırır
Açıklaması ise;
Ossion saç bakım yağının formülünde yer alan badem yağında bulunan yoğun E vitamini ve A,B1,B2,B6 vitaminleri sayesinde saçlar beslenir,gürleşir,daha hızlı uzar ve parlak görünür.
Susam yağı saç kırıklarını engeller.Çörek otu  yağı kepek oluşumunu engeller.
Kekik yağı  kuru saçları besler.Defne yağı  saçları besleyerek kepek oluşumunu önler.
Biberiye yağı kan dolaşımını hızlandırarak saç dökülmesini önler.Çam terebentin yağı saç dökülmesini ve kepek oluşumunu engeller.Zeytin yağı kuru ve yıpranmış saçları canlandırır.


    Benim yorumuma gelicek olursak hiiç ama hiiiçç memnun kalmadım...
Saçlarımı kestirdiğim için saçlarıma bakım yaptığımı söylemiştim bu yüzden uzama oldu fakat bu yağ uzamasına yardım etti mi etmedi mi bilmiyorum.Başka karışımlarda kullandım çünkü...
 Hangi karışımı hangi yağı hangi bakımı yaparsam yapayım saçlarımı yıkarken tek tük dökülen saçlarım bu yağı sürdükten sonra  o kadar çok döküldü ki...Dökülme yıkamanın haricinde tararkende devam etti.
     Saçıma parlaklık vermedi.Dökülmesini hızlandırdı ver arttırdı.
Vaad ettiklerini yerine getirmedi kısacası....
İlk  uygulayışımda acaba dedim tesadüf mü... 2. 3. 4. 5.6. uygulayışımda da aynı sorunlar devam edince bu yağın etkisi olduğunu anladım...Bir daha asla almam.Barcelinoya devam edeceğim.Zaten bittikçe tekrar tekrar aldığım bir yağdır. O yağı almaya gittiğimde satıcı kızın övmesi üzerine almıştım bunuda . Pişman oldum.Merak edenler için fiyatı 9 tl.
Siz bu yağı kullandınız mı ? Kullanan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim:) Sevgiyle kalın mutlu günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder