12 Eylül 2013 Perşembe

Makyaj denemesi # 1

   Herkese merhaba ! :)
Günlük göz makyajım eyeliner ve rimelden oluşur ama yinede lazım olur diye elimde bi kaç tane far var :)Çok canım istersede  kırk yılda bir anca sürerim.
Cumartesi günü düğün var nasıl makyaj yapsam acaba diye düşünürken bir şeyler deneyim belki güzel bi makyaj çıkar ortaya dedim...
    Denedim ve ortaya bunlar çıktı ...
Tamam çok güzel olmadı zaten elimde alışık değildir ama birini seçicek olursanız hangisini seçersiniz? 

Fikrinizi belirtizseniz çok sevinirim :) Ayrıca başka fikirlere ve makyaj örneklerine açığım :)
Fotoğrafların üstüne tıklarsanız daha net görebilirsiniz:)
     Sevgiyle kalın mutlu günler :)

2 yorum:

  1. Her fotoda farkli kaş,kas kitiyle mi degistirdin ne yaptin

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuzu çok geç gördüm ayarlara bakarken rastladım kusura bakmayın.
    Kaş kitiyle kaşlarımı değiştirmedim aslında bi gözümde yeşil makyaj diğerinede kahve rengi olanı yapmıştım ama çekimden olsa gerek farklı gibi görünmüş kaşlarım sanırım :)

    YanıtlaSil