7 Eylül 2013 Cumartesi

LOREAL GÖZ VE DUDAK MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Merhabaaa! :) Herkese selamlar :) Bu yazıyı,bugün yazarım aman hadi kalsın yarın yazarım derken baya zaman geçti üstünden :) Artık yazma vakti geldide geçiyor :) 
Loreal'in göz ve dudak makyaj temizleyicisini bilmeyen yoktur :) Ama birde benden okuyun istedim:)
Bu ürün suda çıkmayan ve uzun süre dayanıklı makyajlar için üretilmiş.Ayrıca hassas gözler ve kontak lens kullanıcıları için uygun olduğunu iddaa ediyor.
 Ürün 125 ml ve çift fazlı.Çoğu zaman waterproof rimel kullanmadığım için uzun zamandır benle:)Her gün waterproof rimel kullananlar için biraz bereketsiz bi ürün olabilir.Çünkü tatile giderken yanıma almıştım.Tatilde waterproof rimel kullandığım için 4 günde nerdeyse yarısını bitirdim...
      Ayrıca çoğu kişinin memnun kaldığı bu üründen benim çokta memnun kaldığım söylenemez... Eyeliner ve rimelimi 2 kere de çıkardı...Ve kirpik diplerimde ise rimel kalıntıları kaldı...
     3. kez denediğimde ise göz çevremde yanma yaptı... Hafif bi kızarıklık oluştu....Hassas gözler için uygun olduğunu söylüyor lakin  neden göz çevremde yanma yaptı anlamış değilim...Ayrıca gözüme kaçtığında da fazlasıyla gözlerimi yaktı... 

   Yağ kalıntısı bırakmadan temizlediğini idda ediyor...Lakin ürünü biraz fazla pamuğa dökerseniz yüzünüzde yağlı bir his kalıyor ve uzun süre gitmiyor bu da rahatsız edici en azından ben bu histen rahatsız oluyorum... Az dökerseniz bi kaç dakika içinde o yağlı his kayboluyor.Gözde hiç bir kalıntı bırakmadan makyajı temizlediği yazılsada hiçte denildiği gibi değil malesef... Çünkü yukarda yazdığım gibi kirpik diplerinde kalıntı bırakıyor...
        Bu ürün hakkında benim yorumlarım bunlar...Yazılarımı okuyan arkadaşlar; eh sende bir ürünü beğenemedin, diyebilirler :) Ama bu zaman kadar 4/4 lük süper bi ürünle karşılaşmadım ne yazık ki :) Sizin memnun olduğunuz bir ürün varsa lütfen önerin,denemek isterim bende :)
   Bir başka yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın mutlu günler ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder