18 Eylül 2013 Çarşamba

İnadım inat bu saçlar uzayacak o kadar ! :)))

Evettt gelelim saç konusuna:)
Saç her bayanın en güzel aksesuarıdır  bence :)
Kimine uzun saç yakışır kimine kısa saç... 
Ben kesinlikle kısa saç kadını değilim :) Burcum aslan ve aslan yelesi gibi saçlar benim tarzımı yansıtıyor:) 
Yansıtmanın yanı sıra kesinlikle uzun saç yakışıyor bana :) 
25 yaşındayım ve şu an omzumda olan saçlarımla bence bi 5 yaş daha büyük gösteriyorum :/
Şimdi diyeceksin bu kadar şikayetçisin neden kestirdin :)

             Neyse saçlarım uzundu ama  çok yıpranmıştı uçları çatallaşmış ordan burdan kopan,böyle çelimsiz bir hal almıştı....

Yaptığım o kadar bakım boşa gidiyordu çünkü saçlar uçlarından  ziyada ortalardan kopuyordu... E haliyle uzadığını göremez olmuştum :( Cadı süpürgesi misali dolaşmaktansa kırıklardan kurtulayım dedim :)
     Amacım o kırıklardan kurtulmaktı lakin göğüs altında olan saçlarımı birden o halde görünce ben şok şok şok.... Psikolojim bozuldu resmen :(
  Kestirdiğim zaman resmen saçlarım çenemden 3 parmak aşağıdaydı....
Daha o gece saçlarımı uzatmak için sürekli uyguladığım yöntemden biri olan sinameki kürünü yaptım...Sonraki günlerde de belli aralıklarla başka bakımlara yer verdim... 
       24 hazirandan bu yana baya bir yol katettiğimi düşünüyorum....
Saçlarım 10cm uzadı:) 
     Öyle haftada 1cm uzayan saçlara sahip olamadım lakin bunun bakım haricinde beslenmeylede alakası olduğunu düşünüyorum. Yemekle pek aram yoktur çok düzensiz yemek yerim yararlı şeyler yediğimde söylenemez:) O yüzden 3 aya yakın bi sürede 10cm iyi bi başlangıç gibi geldi :)
     En kısa halinin fotoğrafı yok ...Lakin şu an saçlarım bu boyda :)

         Belli aralıklarla saçlarımın ne kadar uzadığını ve yaptığım bakımları ayrıntılı olarak paylaşacağım :)Merak edenler  takipte kalın ... :)


Gelelim en sık yaptığım saç uzatma yöntemine;

   Sinameki kürü
Bir tutam sinamekiyi bir çay bardağı kaynamış suya atıyoruz ve 1-2 dk kaynatıyoruz.
Daha sonra 
3-4 dk demlenmesini bekliyoruz. Demlendikten sonra süzüp fısfıslı bir şişeye boşaltıyoruz.
Fısfıslı bir şişe olması şart değil tabi ki ama kolaylık sağlaması açısından daha iyi olur:)

Daha sonra içine bir kapak yada göz kararı kadar badem yağını içine karıştırıyoruz.

Son olarakta bir bemiks ampulu içine kırıp güzelce karıştırıyoruz.Saç köklerimize masaj yaparak uyguluyoruz. En az  2-3 saat bekletmekte yarar var ama ben geceden yapıp sabah duşumu alıyorum... Bu sizin kararınıza kalmış... 

Saç uzatmak için uyguladığım ilk yöntem bu.Daha sonra diğer yöntemleri de sizinle paylaşacağım.Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz:)
Sevgiyle kalın mutlu günler.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder