4 Eylül 2013 Çarşamba

DIY # 1 kutudan kalemlik/fırçalık

Aylaklık başa bela :)
Az önce dizi izlerken gözüm şifonyerimdeki göz ve dudak kalemlerimi koyduğum kutuya takıldı.Kendisini hiç sevmezdim o yüzden yeni bir şeyler almayı düşünüyordum:) Ama sonradan dıy projeleri aklıma geldi.
Neden olmasın dedim:) Gerçi ben pek becerikli biri değilimdir ama denemekten zarar gelmez diye düşündüm:)
    Hemen dolabımın en ücra köşesinde duran eski 2 badimi çıkardım  ve işe koyuldum :)
İşte fotoğraflar :)
 Gri olan badim biraz fazla esnediği ve çok ince olduğu için önce beyaz kumaşla kaplamak istedim o yüzden bir tanede beyaz badi kestim :)
 Kutular işte bunlar hiç sevmiyorum bunları hiiiç :)

Veeee son olarakta işte böyle :) Küçük olana dudak ve göz kalemlerimi koymaya devam edicem :) Büyük olana ise nail art fırçalarımı koydum :) 
      Ortaya çıkan sonuç önceki hallerinden çok daha iyi :)
Bu yüzden sevdim bunları :) Bu arada ben biraz beceriksizim demiştim ya parmaklarım bütün yapıştırıcı oldu :/ Bir dahakine daha dikkatli olsam iyi olur :)
       Bloglarda çok güzel DIY projeleri var bu yüzden onlardan esinlenerek ilerki zamanlarda bende bir şeyler yapmaya çalışacağım:) Uyguladıkça paylaşırım sizlerle :)
       Sizde beğendiniz mi kutularımın yeni hallerini ? :)
             Görüşmek üzere sevgiyle kalın mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder