2 Eylül 2013 Pazartesi

Born Pretty Store Alışverişi


  Bu fırçalarda hep gözüm vardı lakin sipariş versem mi vermesem mi diye hep tereddütte kalmıştım... Bunun sebebi de fırçalar elime ulaşır mı ulaşmaz mı sorunuydu:) Cesaretimi topladım ve born pretty storedan sipariş verdim.Fırçalar elime 17 günde ulaştı.
     Fırçaları elimde görmenin mutluluğuyla bu siteden yada herhangi başka bir siteden başka şeylerde almayı düşünüyorum :) İnşallah yine sorunsuz elime ulaşır:) 
      Ahh birde çok daha kısa bir sürede gelseler ne iyi olurdu :)
   Fırçaların fiyatı ve toplam ödediğim ücret işte bu kadar:)
         Ara toplam :                       $5,97  USD
         Gönderim ve paketleme:     $3,00  USD
         Toplam :                            $8,97   USD 
              Türk parası olarak ise 17,93 TL tuttu :)
 Gitti gidiyordaki satış fiyatlarını düşünürsek bence bu fiyat çok çok uygun:) 
Sıra geldi bunlarla güzel güzel desenler şekiller yapmaya:) Gerçi ben pek becerikli değilim ama olsun yavaş yavaş elim alışır :)  
      Uygulama yapmaya başladığımda günün ojesi başlığı altında fotoğraflar ekleyeceğim:)
                Başka bir yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın mutlu günler...   :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder