7 Eylül 2013 Cumartesi

BLOGGER TANIŞMA ETKİNLİĞİ MİMİ# 1

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? 
    25 yaşında edirnede yaşayan ,hala bir işe girememiş memur olmak için atamaları bekleyen lakin bi türlü atanamayan bir gencim :)) Esmer 1.60 boyunda uzun saçlarına veda etmiş uzatmaya çabalayan ,müzik dinlemeyi ,gezmeyi,değişik şeyler yapmayı seven  biriyim :)
2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 
Başlarda blog yazma fikri aklımda yoktu. Lakin bir sürü bloğu takip etmeye başladığımda baktım ki güzel dostluklar kurulmuş.Bende dostluk kurmak adına bir çok arkadaş tanımak adına bi blog açayım bir şeyler paylaşayım birilerinin işine yarayan bir şeyler olursa ne mutlu bana diye düşündüm ve blog açmaya karar verdim.Ne kadar başarılı olabilirim bilmiyorum :)
3- Blog içeriğin nedir ? 
Şimdilik kozmetik gibi görünsede sadece kozmetikten oluşmayacak:) Yeri geldiğinde DIY projeleri yeri geldiğinde kendi yaptığım tatlılar,nail art denemeleri gittiğim gezdiğim yerler vs artık aklıma ne gelirse paylaşmak istiyorum :)
4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  
Bloglarda okumaya bayıldığım yazılar,gidip gezilen yerlerin yazılarıdır :) Günlük tutmuş gibi olan yazılarıda çok severim.Ayrıca bitenler çöpe gidenler başlığı altındaki yazılarıda okumaya bayılırım :)
5- Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?
Lise zamanındayken çok kitap okurdum.Beni kendine bağlayan bir kitap olduğunda kitabı 2 günde bitirirdim.Sırf sonunu merak ettiğim için gözlerim okumaktan kan çanağına dönerdi:) Artık çok fazla kitap okumuyorum...İnternetin ağına takıldım resmen ... En son okuduğum kitap ise  geçen seneydi... :( Bunu söylerken çok utanıyorum 
ama kitabın isminide unuttum ... 
6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 
Modayı çok fazla takip ettiğim söylenemez... Çünkü bazen moda diye o kadar saçma sapan şeyler çıkıyor ki ortaya.... Sırf moda olduğu için onları giymek yerine her zaman giydiğim normal salaş kıyafetlerimi giymeyi tercih ediyorum... Yani kısacası ben moda insanı değilim:) Kendime yakışanı,beğendiğim şeyleri giymeyi tercih ediyorum:)
   En iyiside bence bu :)İnsan kendine yakışanı giymeli :)
7-Peki ya kozmetik deyince ? 
Kozmetik deyince aklıma,kadının kendine öz güveni ve kendini mutlu hissetmesi geliyor:) 
Bence çoğu kadın azda olsa makyaj yaptığında yüzüne krem sürdüğünde vs kendini daha iyi hissediyor...Bu kadının güvenini artıran bir şey :) Aynaya baktığında yüzüne renk gelmiş  gözleri dudakları daha bi meydana çıkmış bi kadının yüzündeki mutluluğun aynaya yansımasıdır kozmetik :)))
8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
Çoğunlukla pop ve rock müzik dinlerim :)
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 
Aslında yukarda bunun cevabınıda verdim :) Bloğuma ilişkin yapmak istediklerim güzel  ve yararlı paylaşımlarda bulunmak.Herkesin yararlanabileceği herkesin hoşuna gideceği işine yarayacağı bir şeyler paylaşmak:)
10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 
İyi bir blogger olmanın yolu samimi olmaktır bence... Ayrıca konularının ilgi çekici olması gerekir ve düzgün cümleler kullanılmalıdır.... Şimdi çoğu yaşıtımızda yada küçüklerimizde gördüğümüz o saçma sapan konuşma tarzı yazıya dökülmemelidir...Yapılan yorumlara sorulan sorulara önem verip cevap verilmelidir... 
11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ?
Blog dünyasında gördüğüm en büyük yanlış bence insanın samimiyetini kaybetmesidir...
Bunu bi çok kez gördüm...Çok kötü bir şey bence... İnsanlar güvenip takip ediyor onların yorumlarına değer veriyor ama onların düşüncesi ve sergilediği tavır farklı oluyor... Açıkça söylemeye gerek yok sanırım ne demek istediğimi anlamışsınızdır...
Diğer bir yanlış ise; kendini olduğundan farklı göstermek...
Burasını sanal bir ortam gibi görüp gerçek kişiliğinin gerçek kimliğinin ortaya çıkmayacağını düşünüp olmak istediği kimliğe bürünen ama aslında o kimlikle alakası olmayan insanların varlığı ... 
12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 
Bu etkinlikten gerçek ve samimi dostluklar edinmek ve blog yazan arkadaşları tanımak :)
13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
Tabikide isterim:) Neden olmasın ki :)Yüz yüze konuşup görüşmek bi yerde birşeyler içmek alışverişe çıkmak eğlenceli olurdu :)
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
Öncelikle olumlu özelliklerden başlayım :)
 Yalan söylemem.
İçim dışım birdir insanlara karşı oynayamam.
Güvenilirimdir.
Olumsuz özelliklerimi söyleyim şimdi :)
Dışardan çok soğuk biri gibi dururum :(
Biraz sinirliyimdir:(
En son söyleyeceğim şeyi en başta söylerim :(
15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 
Hımmm.. Bir düşüneyim :)  Böyle değişik mimlerle geliştirilebilinir. Aynı şehirden blog yazan arkadaşlarla toplanıp geliştirilebilinir:) Başka bir şey aklıma gelmedi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder