3 Eylül 2013 Salı

BIOBLAS şampuan

 Saçlarımı kısacık kestirdiğimden beri sürekli saç bakımı uyguluyorum.Bunun yanı sıra saçı uzatacak bir şampuan olmalı deyip araştırdığımda bu şampuanı gördüm ve denemek istedim.6 ağustostan beri kullanıyorum  yorum yapmak için baya bi süre geçmiş :) Hatta aşağı yukarı 10 gün sonra  bitmiş olur bu şişe:) Şampuandan gayet memnunum saçımda ağır ve yağlı bir his bırakmadı.Yalnız kokusundan pek memnun kalmadım.Garip bir kokusu var beğenmedim...Birde içine çamterebentin koyunca kokusu biraz daha garipleşti...Ama sorun değil saçlarım uzasın diye daha ne kötü kokulu şeyler sürdüm ben saçlarıma:)
Güzel ve bakımlı olmak için bazı şeylere katlanmak lazım dimi ama ? :)
Sonuca gelirsek saçlarımda baya bir uzama oldu :) Yaptığım bakımların ve şampuanın etkisi büyük diye düşünüyorum :)22 haziranda kestirdiğim saçlarım 5 parmak kadar uzadı:) Bence iyi bir sonuç.
Bugün ki yaptığım alışverişte bir tane daha aldım bu bittikten sonra fiyto isimli şampuanı bitirip tekrardan buna döneceğim :) Fiyto şampuanın yazısınıda yakında yazacağım :) 
Şimdilik benden bu kadar:)Kutusunun arkasındaki yazıyıda paylaşıp cümlelerime son veriyorum :))

Görüşmek üzere sevgiyle kalın... Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder