25 Eylül 2013 Çarşamba

MİMLENDİM # 3

Evveettt merakla ve heyacanla beklediğim an geldi :)Öncelikle sorularımı hazırlayan yasemin arkadaşımıza ve etkinliği düzenleyen kozmetik tutkunu blog sahibesi sezen arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum ve hemen soruları cevaplıyorum :) 



1) Kozmetik denince aklınıza ne geliyor ?

    Kozmetik denince aklıma bi kadının özgüveni geliyor :) İnsanın kendisini iyi hissetmesini sağlayan bir araçtır kozmetik :) :)
 2) Vazgeçemem dediğiniz parfümünüz var mı ?
    Evet var :) Rare pearls ve rare gold .... Ah ah bu parfümleri sıkınca benim 2 senem gözümün önünden geçer hep :) Anılarımın yüklendiği parfümlerdir ... Vazgeçemem :)
3) Moda hakkında ne düşünüyorsunuz ?
  Modayı pek takip etmem.Ben kendi modamı kendim yaratırım :) Üstüme yakışanı giyerim :) 
Moda diye öne sürülen şeylerden bana ne uyar ne uymaz bakarım... Böylelikle eskilerden yenilerden bir şeyleri harmanlar giyerim :) 
4) Günlük makyajınızda neler bulunuyor ?
  Günlük makyajım bb-cc krem,eyeliner, allık ve rujdan oluşuyor :) Çoğu zaman rimel sürmem bile :) Allığım ve rujum varla yok arasında olur.Varla yok arası bi makyaj yaparım çoğu zaman :)
5) Sizce bir bayanda olmazsa olmaz diye nitelendirdiğiniz kozmetik ya da bakım ürünü var mıdır,varsa nedir ?
Kesinlikle var :) Bi bayanda olmazsa olmaz dediğim bir şey varsa o da parfüm yada deodoranttır.Bi bayan makyajsızda hoş ve bakımlı görünebilir makyaj olmazsa olmaz bir şey değildir ama bi bayan kesinlikle güzel kokmalıdır:) 
6) Kozmetikte tercih ettiğiniz markalar hangileridir ?
Özellikle tercih etttiğim bir marka yok.Bütçeme uygun olup merak ettiğim ürünleri alıp denemeyi seviyorum.
7) Sizce moda gerçekten özgün olmamızı,kendimizi yansıtmamızı sağlıyor mu ?
Hayır moda özgün olmayı,insanın kendisini yansıtmasını engelliyor... Moda adı altında çıkan her şeyi insan yapmaya uygulamaya çalıştığı zaman özgünlük diye bir şey kalmıyor... Ama modayı kendine uyduran tarzından çıkmayan insanlar ancak özgün olabiliyor... 
8) Takip ettiğiniz moda dergileri var mıdır ?
Takip ettiğim moda dergileri malesef yok ama bazen internetten yapılan kombinlere bakarım:)
9) Asla kullanmam dediğiniz kozmetik ürünü var mıdır,varsa nelerdir ?
Hımmm bir düşüneyim... :) Bu soru üstünde 5 dakika düşündükten sonra cevap veriyorum ki sanırım asla kullanmam dediğim bir ürün yok :) 
10) En sevdiğiniz ve kullanmayı asla bırakmayacağınızı düşündüğünüz kozmetik ürünü var mıdır,varsa nedir ?
    Olmaz mı ... :) Parfümden asla vazgeçmem :) Birde eyeliner vazgeçilmezim :) Unutmadan birde ruj yada lipbalm :) Çünkü dudaklarım yaz kış çok çatlıyor :(


İşte benim cevaplarım bu kadar :) Ben cevaplarken çok eğlendim :) En kısa zamanda bir daha böyle bir etkinlik yapalım :) Sevdim ben bu mim işini :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder