10 Ağustos 2013 Cumartesi

SEBAMED ANTI-AGENT Q10 LIFTING EYE CREAM

Merhaba arkadaşlar!
Cilt bakımı rutinimde göstermiş olduğum ürünleri yavaş yavaş zaman buldukça ayrıntılı yazacağımı belirtmiştim :)Sıra geldi göz kremine:) Bu benim 2. tüpüm ve bitmek üzere.Severek kullandığım bi ürün oldu.
Zaten sebamedin ürünleri bana her zaman güven vermiştir.Yaş 25 olunca anti ageng özelliği olan bi göz kremi denemek istedim.Göz çevremde kırışıklık yok ama olduktan sonra bir şeyler yapmak anlamsız olur diye düşünüyorum.O yüzden bu süreci uzatmak için baştan önlem almak lazım dimi ama :)
Ben eczanemizde.com dan %40 indirimle 14 tl ye aldım.Bence gayet iyi :) Hatta şu anda %50 indirim var 11 tl kaçırmak istemeyen hemen alsın:)
Gelelim kremin özelliklerine;
  • Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.
  • Cildin sıkılık kaybına karşı elastikiyetini artırır.
  • Hassas bir cilde sahip olan göz çevresi için yüksek bakım ve onarım sağlar,aynı zamanda cilt yapısının elastikiyetini ve hassasiyetini korur.
  • Kontak lens kullananlarda test edilmiştir,önerilir.
  • Fizyolojik pH 5.5 değeri,cildin bariyer fonksiyonunu destekler ve korur.
  • 28 günlük test süresi boyunca kırışıklıklarda %32 lik azalma gözlenmiştir.Göz altındaki ince çizgi ve kırışıklıkların azaltılmasını sağlar.
  • İçinde shea, avokado ve badem yağının doğal lipid kaynakları cildi yumuşatır.



Yapısı görüldüğü gibi çok katı değil ama çok sıvıda değil orta kıvamda :) Kırışıklığım olmadığı için bu konuda bir şey diyemeyeceğim ama nemlendirmesi gayet güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder