31 Ağustos 2013 Cumartesi

Garnier BB Cream

 BB kremleri bilmeyen kullanmayan çok az insan vardır artık :) Pisayada çeşit çeşit markannı bb kremleri mevcut :) Aslında biz bunlara renkli nemlendirici desek daha iyi olur sanırım zira korelilerin bb kremleri ile kıyaslanamaz bile değil mi :) 
    Gelelim garnier bb kreme...Daha önce tombik ambalajda olanını 2 kez almıştım lakin memnun kalmamıştım o bana çok yağlı gelmişti. Bu bb krem ile kendilerini biraz geliştirmiş garnier:)Bu karma ve yağlı ciltler için üretilmiş diğeriyle kıyaslarsak cildi yağlandırmıyor.Bu açıdan gayet iyi.
Kremin vaad ettikleri;

  • Nemlendirir
  • Cilt rengini eşitler ve ışıltı verir
  • Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır
  • Parlamayı kontrol eder
  • GKF 20 ile UV ışınlarından korur


Benim kullandığım orta ton bronzlaşınca rengi tam oldu.Ciltte duruşuda yukarıda görüldüğü gibi. 
Kremin yapısı çok ince ve akışkan.İnce olması bana göre iyi yüzümde kalın yapılı bir ürün istemezdim açıkçası...
    Gelelim benim yorumuma; Cildim çok kusurlu değil arada sırada çıkan tek tük sivilce izlerini saymazsak yüzümde iz de yok. Bu yüzden cilt kusurlarını kapatmada bi sıkıntı yok. Cilt sorunları olanlar için kapatıcılığı yetersiz gelebilir.Dediği gibi parlamayı engelliyor,yağlandırmıyor ve nemlendiriyor.
   Sevmediğim tek bir yönü o da mat bi bitişi var.Bazıları için güzel bi özellik olurken benim için hoş olmayan bir özellik...Çünkü yüzüme çok donuk bir ifade veriyor.Aşırı mat bir duruşu var. Ben yüzümde canlı bir duruş azda olsa bir ışıltı isterdim.Bu yüzden bu krem bende sınıfta kaldı. Bittikten sonra bir daha almam.
      Flormarın sitesinden cc krem siparişi verdim umarım ondan memnun kalırım ve umarım mat bitişli değildir:))))
      Sevgiyle kalın görüşmek üzere mutlu günler... 
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder