6 Ağustos 2013 Salı

DEBORAH MILONA RADIANCE CREATOR FONDÖTEN



 Herkese merhaba !
Daha önceden loreal infallible fondötenden 2 şişe bitirmiştim ama çokta memnun kalmamıştım... Neyse ondan sonra bb krem tutkusuna bende kapıldım ve bi dahada fondöten almak aklıma gelmedi :)
Ama bi süredir zaman zaman sivilceler benimde ziyaretime uğruyor ve izini bırakıp gidiyorlar:)
O zamanlarda bb krem yetersiz kalıyor.Bende o zamanlarda fondöten kullanıyorum.Rast gele aldığım bu fondötenden memnun kaldım açıkçası :)
    İçeriğinde bulunan 'Litchi özü' ve aydınlatıcı pigmentler sayesinde cilt doğal parlaklığında görünüyor.Ayrıca fondötenin içeriğindeki anti oksidan özelliğe sahip olan nar yağı ve hyaluronic asit cildin gün boyu nemli kalmasını sağlıyormuş.Cilt lekelerini önlemek içinde spf 15 bulunuyor.

   Evet aynen yazdığı gibi :) Cildi gerçekten nemlendiriyor ve uzun süre yüzünüzde kalıyor ben 8 saate kadar tuttum yüzümde ve gayette başarılıydı :)Merak edenlere tavsiye ederim ayrıca çokta geniş renk seçeneği var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder