4 Ağustos 2013 Pazar

BIODERMA SENSIBIO H2O

Bir çok yazı yazıldı bu ürün hakkında kimi memnun kimi ise değil.Yaptığınız makyaja göre değişiyor memnuniyet derecesi...
Kimi çok güzel temizlediğini söylüyor kimi ise kalıntı bıraktığını....
 

           Bana sorucak olursanız çok ağır makyajları süper temizlediğini söyleyemeyeceğim....Özelliklede waterproof rimelleri malesef ki çıkarmıyor. Normal rimel eyeliner koyu far gibi şeylerden oluşan makyajlarıda temizlemek için fazlaca pamuk harcatıyor yani çok makyaj yapan biri iseniz çabuk bitebilir...

     

          Benim makyajım genelde sadece bb krem eyeliner allık ve rimelden oluşur bunun için bana uzun süre gidiyor...

     Yapısına gelicek olursak görüldüğü gibi su gibi çok hafif hassas ciltler içinde sorun yaratmayan göz yakmayan bir temizleyici. Ben bazen tonik olarakta kullanıyorum. Makyaj çıkarmada harikalar yaratmasada 1 numaralı temizleyici olmasada daha iyileri çıkana kadar tekrardan alacağım bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder